ESQUERDA UNIDA ELEVA AO “DEFENSOR DEL PUEBLO” UNHA DENUNCIA POLA XESTIÓN DAS MULTAS DE TRÁFICO EN VIGO.

logo_defensor

ESQUERDA UNIDA de Vigo elevou hoxe á oficina do Defensor del Pueblo en Madrid un escrito de denuncia ante a situación se está a xenerar pola imposición e xestión de multas de tráfico na cidade de Vigo. O escrito asinado polo coordenador local de EU en Vigo Rubén Pérez lembra que “La ciudad de Vigo se ha convertido en poco más de 4 años en una de las de mayor incremento recaudatorio por multas de tráfico. Este incremento es especialmente significativo si lo comparamos con otras ciudades gallegas de tamaño semejante como a Coruña, que en 2011 recaudó 2 millones de euros frente a los 9 de la ciudad de Vigo”

EU denuncia igualmente que centos de vigueses e viguesas están sendo informadas da sanción únicamente pola vía administrativa de publicar a denuncia no BOP a pesar de que outras notificacións chegan sen problemas aos seus domicilios polo que pon en tela de xuizo a xestión das notificacións da empresa concesionaria SERVICIOS DE COLABORACIÓN INTEGRAL S.L. que en ocasións realiza mediante unha empresa postal privada propiedade da propia concesionaria en vez do cauce ordinario do correo certificado da empresa pública CORREOS

O escrito remitido por ESQUERDA UNIDA lembra que “por parte del Ayuntamiento de Vigo y la empresa concesionaria SERVICIOS DE COLABORACIÓN INTEGRAL S.L. se está realizando una campaña recaudatoria en base especialmente al capítulo de los expedientes sancionadores. Teniendo en cuenta varias sentencias del Tribunal Constitucional -entre ellas la 54/2003, de 24 de marzo, y la 145/2004, de 13 de septiembre- que, a su juicio, prueban que “la jurisprudencia española prohíbe la imposición de sanciones por edicto”. Sin embargo, el Ayuntamiento niega que se esté faltando al deber de informar al sancionado que no tiene posibilidad de identificar al conductor o alegar la sanción al estar el plazo de alegaciones vencido.

ADXUNTASE ESCRITO REMITIDO A OFICINA DO DEFENSOR DEL PUEBLO

Escrito remitido á oficina do Defensor del Pueblo

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: