Esquerda Unida reclama a reparación urxente do dano causado a unha muller inmigrante de Lugo

EU DENUNCIA A HIPOCRESÍA DO GOBERNO DE ZAPATERO QUEN FALA DE AVANCES SOCIAIS PERO ESTÁ A ORDEAR EXPULSIÓNS EXPRÉS

ESQUERDA UNIDA SOLICITARÁ INFORMACIÓN DA POSIBLE SANCIÓN PARA OS RESPONSABLES DO TRATO DISCRIMINATORIO E DO INTOLERABLE RETRASO NA ENTREGA DO PASAPORTE

Dentro do traballo que realizamos en tanto que integrantes do Foro Galego de Inmigración seguen chegando a nós mostras da dobre faciana, a da hipocrisía e mesquindade do Goberno de Zapatero: por unha banda, éncheselle a boca falando de avances sociais e, coa boca pequena, as institucións dedicadas a estranxeiría reciben ordes de expulsións exprés e practican o que denominamos racismo institucional.

O Foro Galego de Inmigración solicitou o luns día 8 de Marzo unha entrevista urxente co Subdelegado de Goberno de Lugo para clarificar unha denuncia sobre unha actuación policial como mínimo moi desafortunada cunha persoa estranxeira residente en Lugo. Os feitos que denunciamos son os seguintes:

“Mi nombre es  Verónica  y estoy residiendo en Lugo desde hace  2 años y medio, viviendo con un español. En el mes de octubre  de 2009 presentamos la documentación precisa para casarnos en el Registro Civil, desde donde trasladaron aviso a la Comisaria de Lugo.  Citada para presentarme en la Comisaria para responder unas preguntas relacionadas con la boda, me encontré con la sorpresa de que  me detuvieron e iniciaron un procedimiento de  expulsión, mientras  a mi pareja se le comunicaba que tenía que pagar una multa por vivir con una persona en situación de irregularidad administrativa.  Además de eso, lo peor sin duda fue el trato recibido: como si fuera una  delincuente me negaron un vaso de agua y me acompañaron al baño manteniendo la puerta abierta. Cuando el comisario me vio llorar, revisó el pasaporte y me dijo no me preocupara que sería  rápido, ya que no era ninguna “GOLFA”. Tampoco les gustó que mi pareja buscara un abogado, ya que preferían que actuara el de Oficio. En conclusión, estuve 4 horas en la Comisaria, las peores de mi vida por cierto. En el mes de diciembre  de 2009, nos casamos  por el Registro Civil.  Presenté un escrito en la Comisaría, para  pedir  que me devolvieran mi pasaporte, que había quedado retenido en la Comisaria, ya que estando casada con un ciudadano de la comunidad europea tenía que presentarme todos los días  1 y  15 de cada mes a firmar.
Cuando mi marido fue a la comisaria a preguntar  por mi situación, lo mandaron a la Subdelegación de Gobierno de Lugo y ahí le dijeron que ellos estaban esperando la contestación de la Comisaria, por lo que  volvió a la Comisaria, en la que le informaron que habían perdido el escrito de solicitud del Pasaporte.  En conclusión, parece una tomadura de pelo, es indignante que te traten peor que a un delincuente, y sigo teniendo que ir a la Comisaria  a firmar y nadie tiene ni idea de nada”.

Esquerda Unida estará nesa xuntanza e, desde logo, apoia as demandas do Foro Galego de Inmigración de esixir unha desculpa oficial para esta persoa, residente e plenamente integrada en Lugo. Por outra banda, o  intolerable retraso na entrega do Pasaporte desta persoa debe resolvelo inmediatamente o Sr. Subdelegado de Goberno. Finalmente, solicitaremos información das posibles sancións derivadas dos feitos para persoal funcionario responsables do trato discriminatorio e do intolerable retraso na entrega do pasaporte.

Gabinete de Prensa
Secretaría de Comunicación
Executiva Nacional de Esquerda Unida
Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: